Monday 24 October 2011

♥ Nada cinta



Ohh nada-II Cinta (nyanyi dowh) haha :D tadelaa lagu hentam+hembus :P semenjak ? eah bukan first time lha tegok this story best gilee siaa *-* (mata ta bole BLAA) teringat aku dengan si Mr Chocolate kite tuhh tapi da ex daa :( swett gilee thap gban dowh adodoi pegang-II tgan mesra , snyum same-II suke sama suke mcm AKU DAN DIA , tapii ! aku da tabole nan die agy daa sebab die athe iqa babun tuhh eyy geram akuu taw mcm na cekik jee btina tuhh , btw member aku ckpkan si iqa tuhh family die kepoh dowh EXAMPLE : member aku kluar dgan sorang jntan nihh taw lpastuh makbapak die tuhh same sebok jee na skondeng aduyaii , na tgok jiran pulak habes si anak die rmpas tuhh ta tegok #sengalbinsongol (actually iqa bukan prampas cume aku jee ckap gram dowh 3 tahun tuhh alih-II clas mcm tuhh ta gytawu pulak tuhh na clash bengong mane ta aku ckp mcm tuhh PERAMPAS kan (kan daa besar tulisan) haih ape nihh lari tajuk sudaa *Peace* okey continue cepad dlam citer nada cinta nihh kan si Ricky tuuhh couple dgan si Rasti 3 tahun jugak (mana au ta egat kan kisah DONGENG aku dgan die) then si budak dr rumah anak yatim nihh lari dr rumah tuhh sebab die ta than asek kne buli then die kluar dr umah ade sbb jugak lah sebab die na cari mak die dgan mnyanyi .. daa smpai kat jakarta tuhh die trjumpe 4 org budak miskin lha nyanyi-II at tepi jlan ape lagi si ppuan tuhh pun na join nyanyi pergh ramai gile tgok die then dpat duet pon lumayan laa jugak kan , ppuan tuhh name die NADA (aku suke die) lepastuh dr hasil titik peluh die nyanyi at tepi jlan .. abg teguh tuhh bukak laa warung dkat-II nan skolh Tunas Bangsa tempat prsekolahan Ricky dan Rasti then that tyme si Nada hntar air dkat budak-II yg nyanyi at skola tuhh da bg pastuh tgah jlan na g warung die trlnggar Si ricky (huh nihh yg aku ta sabar da nihh wuwut *-* ..air yg at bakul tuhh na jatuh dgan and nada sama ricky da bertntgan mata taw .. ---- okey forwardkan citer okey :) si rasti tuhh ade je plan buruk die at nada taw sbb die jless tgok couple die tuhh nan si nada .. Blaa blaa blaa ricky dgan rasti da PUTUS baguss ♥ (suke aku) lepastuh ape ? alahaii ricky dgan nada laa bercinta dowh ricky jumpe nada kat kafe dgan vito (kwan alex that's mean jahat laa kan) sape alex ? ohh luper na knalkan die laa MUSUH AKU haha :D couplenye si rasti tuhh oke faham ? baguss
si vito tuhh pgg bahunye si nada tuhh smbil dorang snyum ? hamek kau si ricky jles na mampus smpai die ckp dgan kwan die 'biarlaa nada na kwan dgan sape bergaul dgan sape itu hal die bukan hal aku' (dlam bhase indon) --' sbnrnye si vito tuh tade jlan laen sebb si alex tuhh cume bg vito 2 plihan samada bwak nada jumpe dgan die atau sebarkan citi dgan couplenye tuhh berc*** daa tuhh jee aku bag pk sndiri laa aneyh ? vito daa tnjuk tmpat kete yg sma dgan ricky tuhh then nada amek gmba vito ckp dgan alex 'aku da buat ape yg kau nak skrg bg hp kau at aku' alex pon bg lha amek kau kne hempas hp dgan si vito alex ckp dgan vito 'kurang ajar kau' #terusgado .. END STORY





Do Read Do LIKE

No comments: