Monday 24 October 2011

Lapar menjadi kenyang




Assalamualaikum , korang sehad ta ? mesti laa sehad kan-II .. tadi dekat skola ta bljar taw adela dlam beberapa kelas yang EXAM nevermind lhaa .. Haha :D then form3 ade jamuan (all class) nmpak mcm sedap jelaa kann ade mee , kuih-II , air anggur laa oren lha .. Haish uat slera jee kan --' menyirapp bolee ? macam orang bodoh jee kat klas aku tuhh SUNYI SEPI jee selalunya budak-II nganjing cikgu ketawe laa tapi yang budak NAKAL-II tuhh ta dtang maa ! that's way laa SUNYI jee .. biase laa kan sebelum cikgu masuk haha :D ~ snap snap snap ~ ohhh poyoo laa kan okey tape ta kesah pon org na ckap ape wekk :P tgah snap-II tuhh .. anjat Boiboi ttber cikgu masuk

CIKGU - Awak buat ape tuhh ?

AKU , HANIS , IZAH - (terkejut hanya sementara je) hanis cepad-II masukkan hp die at dlam kocek , doe gigil tuhh sbnrnye *-* HAHA jaat aku nihh ckap org pulak , diri sendiri pon takut --'

CIKGU - Daa cepad pegi pnggil budak kelas awak semua masuk dekat dewan amek penyapu sekali ?

AKU , HANIS , IZAH - (kiteorg pon kluar dr klas lame kiteorg) jalan punyer jalan just na amek pnyapu , korang pikir eah amek pnyapu smpai 3 orang ? LOL ta ?

*Tengah dlam perjalan berbual-II masuk at dewan then tegok budak lelaki da tlog kiteorg ape lagi bg pnyapu dekat budak lelaki terus BLAA baek kan ? Tiru laa pragai kiterg dijamin HALAL haha :D #Bengong lepastuh boleh smbung pulak amek gamba (snap snap snap) lepastuhh amek kau robongan dr kaum lelaki dtang kiterog trus blaa masuk klas , kluar kelas pegi tndas , masuk klas balek yg si HANIS da pupus dgan Boy die tnggal lha AKU nan IZAH ...

(dalam kelas) AKU , PASZ , TASYA , (Satu Group) DANIEL , DAUS , IZAH (Satu Group) , TEACHER SEET (Sorang jee) - okey laa bla bla bla bla , then trus balik ! *Boleh mcm tuhh haha :D

Balik time - tunngu yana and kylaa berbual lha ape lagi kan ? SUDDENLY hamek awak hujan semakin lebat pastuh berdekak eah #Sengal siaa .. then ckap laa okey byebye ! *aku terus masuk kereta dengan perut laparnye `sebenarnye setiap balik skola aku tnyer mak aku

AKU - Mak masak ape ?

MAK - Lauk smalam adelaa .. tapi nasi da habess

AKU - (adoyy lapar nihh --') mak na gy mane nihh ?

MAK - na pegi Giant jap antar baju and amek baju sekali .. Kalau lapar mkan dekat marrybrown lhaa mak ade FREE hot ticket tuhh ?

AKU - tape laa makk .. malass laa

*Daa smpai tempat destinasi

MAK - nak trun ta ?

AKU - tanaa laa .. penat lhaa ,

MAK - okey . lock pntu eah ?

AKU - okey !

*adelahh tnggu 1 jam -____- pergh budak degil kan mak sruh dduk marrybrown sombong --' tefon mak aku mane ta smpai 11 kali un ? daa menyirap trus diam un , mak pon masuk kereta

AKU - org tepon ta angkat

MAK - (sambil snyum) yekea ? ta dngar pon ?

AKU - hurm tapelaa

MAK - nanti beli kat depan lhaa

*tapi ta beli pon trus balek umah --- daa smpai umah , tgah lapar tuhh terpkse lha mkan yg bukan fav aku iaitu BADAK BERENDAM euuyyy >.< mkan laa dua biji last minute :

MAK - ade nasi laa at periuk lauk at kuali ..

AKU - hurm .. yelaa (amek nasi , lauk then makan)

END STORY




Do Read Do LIKE

No comments: