Monday 24 October 2011



my topic is IMPIAN :) apa dimaksudkan dgan impian ? okey impian nihh mcm cita-II jugak laa kan impian aku ingin menjadi seorang yang berjaya dan ingin menunjukkan bhawa aku pon boleh menjadi seorg yg berjaya sperti yg brada diluar sane okey :) Insyallah pray form mee yaw ! (berharp cgad) *-* ade lagi satu taw nihh yg aku inginkan cgad berjaya dlam plajaran INGIN MENDAPAT 8A supaya aku boleh tnjukkan pda family aku yg aku pon boleh jugak capai target mcm tuhh , AKU YAKIN AKU BOLEH lgpon cg math aku pon berhrap bhawa aku boleh capai math dgan baek (cikgu berharap dowh dgan aku ta pena cg ckp mcm tuhh) Alhamdulilah :) thanks teacher >.< I alway's remember My all teacher (serious taw , cg skola rendah aku pon aku egat lg ? na aku sbutkan name ? naa ? alaa uat ape korang bukan knal pon kan) forget it okey hhaa :D nantikan korang bile aku ade duet kan aku da berjaya di mase yg akn dtg da keje smua aku na bg duet dkat parent's aku .. inilah masenya aku na blas susah penat mak bapak aku jage aku smpai da tua bngke nihh haha :D thank's maa paa org janji org akn tunaikan hasrat :'( lepas tuhh aku na beli lappy wane pink itam and agy satu camera canon yg wane itam tuhh tape sekarang nihh aku mmg ta dpat smua tuhh kan mane laa tahu satu hari nati tuhan na tlong aku kee kan ? insyallah boleh laa aku beli tuhh semua .. Ohh ya mybe nihh mmg lari tajuk kowd 'AKU TA SUKA ORANG HINA FAMILY AKU' ahsal family kau da perfect cgad kee huh ? da kaya ? haha .. itu hnya sementara laa aneyh bukan untuk slama-IInya LOL --'

*aku akan HAPPY kan family aku . walaupon dorang uat aku sakit hati kee ape kee yg pnting dorang semua family aku :) ILOVEMYFAMILY <3

MY FAMILY NAME

  • Hassan Bin Abdullah (My father)
  • Salemah Bt Sulaiman (My mother)
  • Ismail Bin Hassan (My brother)
  • Sharifah Bt Hassan (My sister)
  • Fauzi Bin Hassan (My brother
  • Noorhan Bt Hassan (My sister)
  • Khatijah Bt Hassan (Sape nihh) <-- *-* kiter laaa :)
  • NorAzizi (My in law sister)
  • Aishah (My in law sister)
  • Muhammad (My in law brother


#ThisIsMyBigFamily :) semua chomel-II taw yg pling chomel ? ofcoz laa AKUUU haha :D jokejoke*


END STORY

LOVE YOU ALL , XOXO

Do Read Do LIKE

No comments: